השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין ביטוח סיעודי

    גם אתם מעוניינים בהגשתה של תביעת סיעוד נגד חברות הביטוח? אם כך, אין ספק כי פניה אל עורך דין ביטוח סיעודי תהיה חיונית ומשמעותית להשגתה של התוצאה הרצויה עליכם. גם אם המצב כעת נראה לא פשוט כלל, זכרו כי בעזרתו הסיוע המשפטי הנכון ניתן יהיה להתמודד בצורה יעילה ומוצלחת הרבה יותר עם חברות הביטוח השונות. הבטיחו את השמירה על הזכויות שלכם וצרו קשר עם משרד עורכי דין אבי משען אשר בעל ניסיון רב בטיפול וייצוג מבוטחים אל מול חברות הביטוח בתביעות סיעוד.

    מתי יוכל לעזור עורך דין ביטוח סיעודי?

    הגדרה כללית של פוליסת סיעוד:

    התחייבות חוזית של חברת הביטוח לתשלום חודשי ומוסכם מראש במקרים המצריכים עזרה מלאה בביצוע פעולות יומיומיות .

    הפיצוי יכול להיות 4,000 ₪ או 6,000 ₪ ולפעמים אף הרבה יותר, כל חודש! למשך 5 שנים ולפעמים גם לכל החיים . תשלום זה יכול לעזור גם בתשלום למטפל צמוד או בתשלום חודשי לבית אבות או מוסד סיעודי.

    יש לבדוק האם האדם יכול לבצע פעולות הללו:

    לקום ולשכב

    להתלבש ולהתפשט

    להתרחץ

    לאכול ולשתות

    לשלוט על סוגריים

    ניידות

    אי יכולת לבצע 50% מהפעולה ומעלה + 3 פעולות לפחות מהרשימה ( וכמובן, בכפוף לכל תנאי הפוליסה)  הפוליסה תקפה והאדם זכאי לפיצוי חודשי לתקופה האמורה (הכל בכפוף לתנאי  הפוליסה).

    עוד מצב בו אדם יהיה זכאי לתגמולי הסיעוד הוא כאשר הוא נחשב ל"תשוש נפש".

    "תשישות נפש" – פגיעה ביכולת הקוגניטיביות של המבוטח וירידה ביכולתו האינטלקטואלית, הכוללת ליקוי בתובנה ובשיפוט, ירידה בזיכרון לטווח ארוך / קצר וחוסר התמצאות במקום ובזמן הדורשים השגחה במרבית שעות היממה על פי קביעת רופא בתחום, שסיבתה במצב בריאותי כגון: אלצהיימר או בצורות דמנטיות שונות"

    במצב אידיאלי אך לא במציאות, חברות הביטוח יימלאו את אשר מוטל עליהן ויאפשרו לכם ליהנות מקצבה מכובדת שתומכת בכם ברגעים הקשים. אך בפועל אנשים רבים עשויים לגלות כי בעת פניה אל חברות הביטוח, הם לא מקבלים את מבוקשם וכי אין מנוס מחיפוש סיוע משפטי מידיו של עורך דין ביטוח סיעודי אשר יתמוך בכם ויילחם בעבורכם גם ברגעים הקשים הללו.

    עורך דין ביטוח סיעודי

    עורך דין ביטוח סיעודי – סיוע בהגשת תביעה סיעודית

    הסיוע המשפטי בעת הגשתה של תביעה סיעודית יהיה זה אשר ישפר את הסיכוי שלכם לקבל אישור לתביעה זו ולזכות בגמול המגיע לכם. הצוות המקצועי של משרד עורכי דין אבי משען יעמוד לצדכם בכל צעד וצעד לאורכה של הדרך וינחה אתכם באופן מקצועי בכל שלבי הגשת התביעה. הבטיחו את קבלת כל מה שמגיע לכם, שמרו על זכויותיכם ופנו אל משרדנו לקבלת פרטים נוספים וקביעת ייעוץ טלפוני ראשוני. תנו לנו את הזכות לעזור לכם.

    תביעות ביטוח סיעודי המוגשות לחברות הביטוח הינן הכרחיות על מנת שאתם או האנשים הקרובים לכם ביותר תוכלו להמשיך לחיות בצורה מכובדת ותוך שאתם מקבלים את התמיכה הכלכלית לה אתם זקוקים גם ברגעים הקשים. משרד עורכי הדין אבי משען, יעמוד לצדכם ויסייע בכל התמודדות אל מול חברות הביטוח השונות כמו גם מול המוסד לביטוח לאומי. צוות המשרד פועל בכל עת מתוך שמירה על הזכויות והאינטרסים שלכם ויעשה את כל הניתן על מנת שלהשיג בעבורכם את התוצאה הראויה, זאת ביעילות ובהקדם האפשרי.

    תביעות ביטוח סיעודי – בוחרים בעתיד נוח יותר

    בשעה שאדם מגיע למצב סיעודי, הוא לא רק מתקשה בפעילויות היומיומיות הפשוטות הכוללות רחצה, קימה ושכיבה, הרי שעליו ועל בני משפחתו יהיה לעמוד בהוצאות כלכליות כבדות ומשמעותיות אשר מושקעות במטפל/ מטפלת, בית אבות והוצאות רפואיות שונות לרבות תרופות וטיפולים שונים. רבים מנסים להתכונן למצב שכזה ורוכשים ביטוח סיעודי מידיהן של חברות ביטוח שונות, מתוך תקווה כי בבוא היום החברות הללו יוכלו לסייע להם ולבני משפחתם.

    חשוב לציין כי לצערנו תביעות ביטוח סיעודי רבות עשויות להידחות על ידי חברות הביטוח, אך זכרו כי אין אתם חייבים להתמודד עם התהליך המורכב הזה בכוחות עצמכם. בעת פניה אל משרד עורכי דין מנוסה בתחום הביטוח הסיעודי והביטוח הלאומי וחברות הביטוח השונות, תוכלו להיעזר בשירות והייעוץ המשפטי המתקדם ששם את הצרכים שלכם במרכז ונלחם על מנת לשמור ולהגן על כל הזכויות שלכם, תוך שימת דגש על שירות טוב ואיכותי מכל צוות המשרד.

    תביעות ביטוח סיעודי – בוחרים בעורך הדין שיילחם בעבורכם

    על מנת להיות בטוחים כי אתם זוכים בקבלתו של המענה המקצועי והמתחשב ביותר בעבור כל צורך שלכם, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם משרד עורכי הדין אבי משען. המשרד בעל ניסיון עשיר בהענקת הייצוג, הליווי והייעוץ המשפטי המתקדם בתחום, זאת בעבור לקוחות מכל רחבי הארץ. צוות המשרד חרט על דגלו את מחויבותו ללקוחותיו ועל כן יילחם בעבורכם בכל דרך אפשרית על מנת לסייע לכם ליהנות מן התוצאות המשפטיות להן אתם זקוקים.

    ענקית קידום האתרים ענקית קידום האתרים